POUFNOŚĆ I BEZPIECZEŃSTWO TRANSAKCJI

Bezpieczeństwo danych osobowych
Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych informujemy, że dane osobowe klientów wykorzystywane są wyłącznie do realizacji zamówienia oraz informowania Klientów o oferowanych przez nas produktach. Dane osobowe nie są udostępniane osobom trzecim.

Płatność przelewem
Prosimy o dokonanie przelewu (w wysokości wartości zamówienia wraz z kosztami przesyłki) na podany w e-mailu numer rachunku w terminie 5 dni od złożenia zamówienia. Przy tej formie płatności Klient ponosi ryzyko zapłaty za towar, którego nie będziemy mogli np. sprowadzić i w takim przypadku kwota za niezrealizowaną część zamówienia będzie zwracana na konto Klienta w przeciągu 7 dni kalendarzowych.

Płatność kartą kredytową
Bezpieczny serwis Dotpay, z którego korzysta sklep www.black-lashes.pl,  akceptuje płatności poprzez mTransfer (BRE Bank mBank), usługę Płacę z Inteligo (bank PKO BP), MultiTransfer (BRE Bank MultiBank), Przelew24 (Bank Zachodni WBK), ING Online (ING Bank), BPH, Deutsche Bank, Nordea oraz wpłaty w formie dowolnego przelewu bankowego lub pocztowego. Przy formie zapłaty kartą nie pobieramy żadnych dodatkowych prowizji.

Po złożeniu zamówienia w sklepie www.black-lashes.pl nastąpi przekierowanie na serwer Dotpay.pl, gdzie Klient składający zamówienie poproszony zostanie o podanie w bezpiecznym i szyfrowanym połączeniu danych dotyczących swojej karty płatniczej. Na koniec zostanie przekierowany z powrotem na strony sklepu www.black-lashes.pl, gdzie zostanie poinformowany, czy transakcja została zrealizowana. Cała operacja trwa zaledwie kilkanaście sekund. Prosimy nie przekazywać nam danych karty w inny sposób niż podany powyżej, przesłanie numeru karty poprzez bezpieczne połączenie SSL na serwerze firmy Dotpay.pl jest najlepszym sposobem dokonania zapłaty kartą, w takim przypadku do numeru karty nie będzie miał dostępu nikt oprócz banku rozliczającego.
Pozytywna autoryzacja karty nie jest równoznaczna z przelaniem środków z konta Klienta na konto sklepu www.black-lashes.pl. Podczas autoryzacji blokowana jest kwota określona zamówieniem. Potrącenie funduszy z konta Klienta następuje w momencie realizacji zamówienia, wyłącznie za towar sprzedany Klientowi, czyli za wysłane pozycje.