REKLAMACJE

Reklamacje dotyczące ilości przyjmujemy do 14 dni roboczych od momentu odbioru towaru.
Reklamacje dotyczące jakości przyjmujemy do 30 dni od dnia otrzymania towaru.

UWAGA!
Reklamacji podlegają wyłącznie produkty w oryginalnym opakowaniu, nie noszące oznak użytkowania, nieotwierane ani używane.
W razie wątpliwości prosimy o kontakt z działem reklamacji: 61 250 2448 lub drogą e-mailową: info@black-lashes.pl


ZWROTY

Udzielamy Państwu gwarancji zwrotu zakupionego towaru w terminie do 10 dni od daty jego otrzymania, pod warunkiem zwrotu towarów nieużywanych, czystych, "pozbawionych zapachu" (np. kremy, perfumy), razem z oryginalnym pudełkiem, ometkowaniem oraz dowodem zakupu.
Aby Państwa zwrot mógł zostać szybko rozpatrzony towar należy odesłać na adres:

Cosmo Group Sp. z o. o. Sp. K.
ul. Jasielska 10A
60-476 Poznań

Do przesyłki należy dołączyć otrzymany rachunek/paragon wraz z formularzem reklamacyjnym, na którym prosimy umieścić informacje o przyczynie zwrotu/reklamacji oraz numer konta bankowego. W przypadku niedotrzymania powyższych warunków zwrot nie będzie rozpatrywany. Koszty przesyłki zwracanego towaru pokrywa Klient. W przypadku zwrotu towaru jest Państwu zwracana równowartość pieniężna odesłanych kosmetyków wynikająca z zamówienia. Koszty wysyłki pierwotnego zamówienia są przeliczane ponownie, od zwracanej kwoty jest potrącana różnica kosztów wysyłki.
Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
Po odebraniu przesyłki przekażemy Państwu pieniądze na konto bankowe, którego numer należy dołączyć do wysyłanego do nas towaru. W przypadku, gdy pieniądze mają być dostarczone przekazem pocztowym, odejmujemy od zwracanej kwoty koszt przekazu pocztowego (minimum 5,50 zł).
Koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez Black Lashes pokrywa sprzedawca.
Koszty wysyłki nowego rodzaju produktu do klienta to 6 zł. Kwotę prosimy dołączyć do odsyłanych do nas produktów lub przelać nam na konto bankowe. W przeciwnym razie produkty będą wysłane za pobraniem, koszty przesyłki w tym przypadku będą wyższe.

Jak postępować jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?
Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru wykryjesz w nim jakieś wady techniczne lub że został on uszkodzony mechanicznie podczas dostawy, poinformuj nas o tym jak najszybciej. Jeżeli zauwyżycie Państwo, iż paczka jest zniszczona, prosze otworzyć paczke przy kurierze i spisać protokół po czym poinformować nas o tym. W przypadku uszkodzeń/ wad technicznych koszty odesłania reklamacji zostaną zwrócone po otrzymaniu przez nas przesyłki. Dołącz otrzymany wraz z przesyłką rachunek/paragon z wypełnionym formularzem reklamacyjnym. Wymienimy produkt na pełnowartościowy. Jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania asortymentu), zaoferujemy do wyboru inne, dostępne w naszym sklepie produkty lub zwrócimy pieniądze.
Za przesyłki, które dotrą do nas uszkodzone pomniejszamy zwrot pieniędzy procentowo do zniszczenia zawartości przesyłki.
Kosmetyki, których zwrot/reklamacja nie zostanie uznana (odesłana po wymaganym terminie, nie zawierająca rachunku bądź pisma reklamacyjnego, bez metek lub pudełka, zabrudzona), będzie odesłana na koszt Klienta.
Produkty odsyłane ze względu na uszkodzenia/wady fabryczne po terminie 10 dni od daty zakupu, będą przekazywana do rzeczoznawcy tylko pod warunkiem dołączenia oryginalnego rachunku.

zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.